טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפול אנטי אייג'ינג משולב אולטראסאונד

בטיפולי האנטי-אייג'ינג יש שימוש בפילינג ייחודי להכנת העור לשלבי הטיפול הבאים. בעזרת מכשור מתקדם, תרכובת חומרי אנטי אייג'ינג פעילים מוחדרת לעומק העור ללא הזרקות, ללא אדמומיות וללא פציעה. ולבסוף שלב ההזנה – מסכה מיוחדת המזינה את העור, מרגיעה אותו, ובו בזמן גם מעודדת את תאי העור לייצר קולגן, מגבירה את "נשימת" התאים וממריצה את המטבוליזם שלהם. כמו כן, בשלב זה, מתבצע עיסוי עמוק ומפנק בפנים, בצוואר ובכתפיים לשיפור זרימת הדם והחייאת רקמות העור. עיסוי פנים עמוק תקופתי מאפשר לעור לספוג לחות מועשרת במרכיבים חיוניים למראה עור משופר.

מטרתם של טיפולי האנטי-אייג"ינג היא חידוש ושיקום העור מנזקים מצטברים, בעזרת חומרים שעובדים בעומק העור ובכך מחזקים את רקמת הקולגן והאלסטין. טיפולים אלה משולבים לרוב עם הבהרת כתמי פיגמנטציה. כמו כן, פילינג יעיל אף הוא כחלק מטיפולי האנטי-אייג'ינג. הפילינג מתאים במיוחד לתקופת החורף, בשל החשיפה הנמוכה יותר לשמש, אך ניתן לבצעו גם בקיץ תוך צמצום החשיפה לשמש למינימום. בנוסף, מומלץ ביותר לשלב בטיפול האנטי אייג'ינג את מכשיר האולטראסאונד. 

מכשיר האולטרסאונד מפיק מיליון וויברציות לשנייה – מהירות הגורמת להרגשת חמימות נעימה על עור הפנים. תנודות התדר מרככות את העור, ממריצות את מחזור הדם, מעלות את כושר ספיגת החמצן ברקמות ומשפרות משמעותית את מראה רקמת העור באופן כללי. עיסוי באולטרסאונד גורם לגירוי העור ליצור קולגן ברמה מוגברת ולבניה מוצקה יותר של העור,  וכן מקנה טיפול אפקטיבי לעור בוגר, לקמטוטים וקמטים. בנוסף, מסייע בהבהרת העור, בטיפול בפגמי עור, כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש, וכן מסייע בהרחבת הנקבוביות. בנוסף, הטיפול  מסייע בהחדרת ובספיגת מוצרי לחות לתוך נקבוביות העור אשר הכרחי ונחוץ לטובת קבלת מראה ברור ובולט של עור מוצק יותר ופחות מקומט.

תוצאות הטיפול באות לידי ביטוי בעור פנים מוצק ומתוח, ובמראה קורן וצעיר יותר. כדי לשמר את התוצאות, מומלץ להגיע לטיפול משמר פעם בחודשיים.

מזותרפיה לטיפול באנטי-אייג'ינג

מזותרפיה היא טכנולוגיה מתקדמת המספקת ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו ישירות לתוך העור, כדי להזין ולהחיות אותו. מאיצה את הייצור של קולגן ואלסטין וממריצה את חילוף החומרים.

עם הגיל זרימת הדם יורדת, רמת החומרים המזינים והחמצן שמגיעים לרקמות נמוכה יותר ויכולתו של הגוף להיפטר מרעלים מתעכבת. זה מה שגורם להזדקנות מוקדמת של העור.

לאחר טיפול מזותרפיה מראה העור קורן, זוהר ומוצק יותר.

דילוג לתוכן