ST cells Nourishing Night Cream קרם ליפטינג מזין ללילה

ST cells Nourishing Night Cream קרם ליפטינג מזין ללילה

על המוצר: המרקם הדחוס של קרם הליפטינג המזין ללילה מסדרת ST cells מאפשר לו להכיל מספר רב של שמנים ותמציות צמחים. טיפול עוצמתי ואינטנסיבי זה מזין את העור בשפע של מרכיבים מועילים, והוא משאיר את העור חלק ורך. הטיפול מועיל והכרחי במיוחד בתנאי מזג אוויר קשים (טמפרטורות נמוכות ותנאים סוערים) ובכל מקום בו אדם זקוק להגנה חזקה במיוחד.

תאי הגזע הצמחיים, שהינם אחד המרכיבים העיקריים בקרם, מאיצים את תהליכי ההתחדשות וההבראה של העור, מעוררים התחדשות, משפרים את מערך ההגנה הטבעי של העור וכן מסייעים ביצירת שכבת הגנה נוספת. פוספוליפידים וטריגליצרידים מגרים ומזרזים את תהליך חילוף החומרים התאי, מה שמוביל לסינתזה מואצת של קולגן וחלבוני רקמות אחרים.

טריטרפנים (חומרים פעילים שמקורם בצמחים) משפרים את אפקטיביות תאי הסיבים (פיברובלסטים) בכלי העור ומחזקים גם את כלי הדם.

להרכב רב העוצמה של מערך האנטי אוקסידנטים בקרם יש השפעה חיובית על איכות מראה העור. השימוש בקרם מותיר את העור במראה שופע ובריא.

לקרם מרקם קטיפתי סמיך, ולכן העור לאחר השימוש נעים למגע ואינו מרגיש דביק או שומני.

מרכיבים: תמצית עלי זית, תמצית רוזמרין, תמצית הממליס, תמצית קמומיל, תמצית קלנדולה, תמצית נבט חיטה, ויטמין E, סורביטול, שמן חוחובה, פנטנול, תאי גזע מצמח הספלילה, שמן שקדים מתוקים, ג'ל אלוורה, שמן אתרוג, חומצה אסקורבית, שמן נר הלילה, שמן עץ התה, שמן לבנדר.

אופן השימוש: יש למרוח בשעות הערב על עור פנים נקי. מומלץ לשלב את הטיפול בשימוש בסרום L.R.N (חומצה היאלורנית).

דילוג לתוכן