הסרת שיער בלייזר

שיטת הסרת השיער בלייזר מעניקה טיפולי הסרת שיער איכותיים ואפקטיביים – אורך קרן של 808 ננו מטר פוגע בזקיקי השיער בצורה היעילה ביותר, ובכך מונע את חזרתה של השערה. 

מכשיר הלייזר מפיק קרן אור מרוכזת מאוד. הפיגמנט בזקיקי השערות סופג את קרן הלייזר ומאפשר לשערה לספוג את האנרגיה ולהתחמם. כשהשערה מתחממת, גוף השערה וזקיק השערה ניזוקים, והדבר פוגע משמעותית ביכולתה של השערה לשוב ולצמוח. קרן האור מטפלת במספר זקיקי שערות בו-זמנית, ולכן לאחר מספר טיפולים מעטים, המטופלים חווים תוצאות שימשכו שנים רבות.

תוצאות

ניתן לראות תוצאות כבר מהטיפול הראשון, עם זאת, כדי להשיג תוצאה של אזור נקי לגמרי משערות,  נדרשים בין 6 ל – 8 טיפולים, אותם נבצע בממוצע אחת לחודש (תלוי בצמיחת שיער).

למי מתאים הטיפול?

היות והמכשיר פועל בטכנולוגיית אורכי גל משתנים של קרן האור, הטיפול מתאים כמעט לכולם –  נשים, גברים ובני נוער בעלי גוון עור בהיר או כהה עם שערות שחורות או חומות המעוניינים בעור חלק ונטול שיער. 

השימוש בטכנולוגיה עדינה זו, מאפשרת להסיר שיער גם מאזורים עדינים כמו למשל אזור הפנים. זמן הטיפול הינו קצר ובטוח, וכן אינו גורם לכאב ואינו משאיר כוויות.

המלצות טרם הטיפול להסרת שיער

להימנע מהסרת שיער בשעווה או כל שיטה אחרת שכרוכה בהסרת שיער מהשורש במשך שישה שבועות לפני הטיפול. כמו כן מומלץ להימנע מחשיפה לשמש במשך שישה שבועות לפני הטיפול.

חל איסור על שימוש בטכנולוגיית הלייזר בזמן שימוש באנטיביוטיקה או תרופות קורטיזון, לסובלים מרגישות לאור ולבעלי קעקועים המכסים את כל שטח האזור הנדרש לטיפול.

דילוג לתוכן