טיפולי פנים נוספים

טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים חיוני לטיפוח עור הפנים, להגנה על העור מפני נזקי הסביבה ולשמירה על בריאות ורעננות העור. עור פנים יבש נוטה להתקמט מהר יותר, ואף מקנה לסובלים ממנו מראה מעט בוגר יותר. ניקוי פנים קלאסי מנקה עודפי שומן ואיפור, וכן מרכך את העור. טיפול הפנים משפר את זרימת הדם, מחייה את רקמת העור, מאזן ומשקם את רמת הלחות בעור, ואף משיב לפנים את המראה החיוני, הצעיר והבריא.

טיפול פנים קלאסי מומלץ כטיפול שגרתי פעם בחודשיים לשמירת העור נקי, מאוזן, רענן ומוכן לספיגת מרכיבי הזנה חיוניים.

טיפול פנים ניקוי עמוק

טיפול פנים ניקוי עמוק משלב בתוכו מספר טכניקות טיפול קוסמטי כשלמעשה הטיפול מתחיל בניקוי יסודי וטיפוח שכבת העור החיצונית והסרת תאי עור מתים. 

לאחר שלב הניקוי מתווסף אל הטיפול פילינג אשר באמצעות תנועות סיבוביות עדינות מסיר שכבות עמוקות יותר של תאי עור מתים, ובמקביל מזין את העור בלחות , וכן סופח עודפי שומן תת עוריים על ידי פתיחת נקבוביות עור הפנים, כדי שהשומן לא "יצוף" מעל פני השטח ויגרום לפצעונים ועור אדמומי ומגורה. לאחר מכן, בעדינות, אני מנקזת קומודונים (סילוק הנקודות השחורות בשפה המוכרת) ומיליומים (סילוק הנקודות הלבנות, השומן שנמצא מתחת למעטה דק של תאי עור). להשלמת הטיפול אני מורחת מסכת לחות המותאמת לסוג העור. 

טיפול פנים עמוק הינו טיפול בעל יתרונות רבים הן ברמת הטיפוח והן ברמת טיפול אנטיאייג"נגהאטת הזדקנות העור. מומלץ כטיפול שגרתיבין פעם בחודש לפעם בחצי שנה.

עיסוי פנים

עיסוי פנים הנו עיסוי המתאים לכל אחד ואחת מכם ומסייע רבות בהפגת העייפות והסטרס שלנו, שניתן להבחין בהם, קודם כל, על עור הפנים שלנו.

עיסוי פנים משולב יחד עם עיסוי קרקפת מרגיע במיוחד. עיסוי הפנים מתבצע באמצעות שמן חמים המביא עמו תכונות חיוניות כגון ברזל, אבץ ויטמין E ועוד.

עיסוי פנים מתבצע כאשר המטופל שכוב על מיטת הטיפולים במצב נינוח במיוחד, כשברקע מתנגנת לה מוסיקה מרגיעה. 

לעיסוי הפנים יתרונות רבים, שכן התנועות הסיבוביות הרכות בהן הוא מתבצע ממריצות את הדם באזור הפנים, הראש והצוואר. הזרמת הדם הופכת את העור להיות זוהר, צעיר יותר, חיוני ורענן. עיסוי הקרקפת מסייע בהזרמת דם תקינה ובריאה אל שורש השערה וגורם בכך לחיזוק שורשי השיער. 

משך עיסוי הפנים הוא יחסית קצר אך מאוד קולע, הוא נמשך כ– 25 דק' והוא יכול להוות תוספת קלאסית לכל אחד מטיפולי הפנים שאתם בוחרים לבצע.

דילוג לתוכן